כמה עולה קורס שיווק שותפים?

מגוון המחירים של קורסים לשיווק שותפים נעים בין קורסי חינם בשיווק שותפים לקורסים בעלות של כמה אלפי דולרים.

אפשר להניח שקורסים חינמיים יהיו מוגבלים, מכיוון שעל מנת שמשווק שותפים ישקיע עשרות שעות לפחות בצילום קורס מושקע הוא צריך לקבל החזר השקעה לפחות בצורה עקיפה על ידי מוצרים שהוא ינסה לשווק במהלך הקורס או שעל ידי הפניה לקורס לשיווק שותפים מורחב יותר בתשלום.

את הקורסים הכי זולים לדעתי בתחום שיווק שותפים ניתן למצוא ב: udemy
ובדרך כלל העלות שלהם היא בסביבות 59 ש"ח.


בניגוד לקורסים הללו שהם בדרך כלל בסיסיים בדרך כלל קורסים לשיווק שותפים עולים אלפי שקלים (אין אחידות ולכן אני לא רוצה לנקוב במספר). הבעיה במודל הזה היא שמכיוון שאין הבטחה שתצליחו בשיווק שותפים, את התשלום הגדול תבצעו כבר בזמן ההרשמה ולכן תהיו "במאבק" לפחות להגיע לאיזון עבור ההשקעה שלכם ובמידה ולא תצליחו תרגישו ממורמרים.

המודל הכי נכון לדעתי, לפחות לאנשים שרק מתחילים ללמוד שיווק שותפים, הוא המודל של תשלום חודשי נמוך כאשר אתם יכולים להפסיק את התשלום ברגע שתרצו. לדעתי הקורס הכי טוב במודל הזה הוא קורס "בטראלייף" של אלכס פרידמן והוא לדעתי גם אחד הקורסים לשיווק שותפים הטוב ביותר שקיימים כיום בארץ.

לסיכום, מגוון העלויות של קורסים לשיווק שותפים הוא רחב, אבל אחד הדברים שחשוב לזכור זה שהעלויות של משווקי שותפים לא נעצרות רק בקורס לשיווק שותפים ובתהליך של צבירת מידע אלא שיש גם עלויות נוספות כמו פרסום בפייסבוק ועלויות נוספות.

אני מציע לקחת את כל הפרמטרים הללו בחשבון ולא להתפתות להצעות שמנפנפות בלייפסטייל או בכסף. תכנסו לתחום בצורה מחושבת ותיקחו בחשבון את כל העלויות ואת הסיכויים להצלחה. בכל מקרה שיהיה לכם הצלחה בכל קורס לשיווק שותפים שאתם בוחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *