קורס שיווק שותפים בחינם

אם אתם מחפשים קורס שיווק שותפים בחינם אז בטח אתם נמצאים בסיטואציה של מבחר קורסים אבל אתם לא יודעים מה מתאים או שאתם ממש בתחילת הדרך בשיווק שותפים. חשוב לציין, כמו כל דבר חינם בדרך כלל הוא יהיה מוגבל ולרוב המטרה של הקורסים לשיווק שותפים החינמיים היא לחמם אתכם לקראת מכירה של קורס נוסף בתשלום או לשווק לכם מוצרים ושרותים אחרים בשיווק שותפים תוך כדי.

אני רוצה לנסות לעשות קצת סדר באפשרויות השונות. קודם כל יש ביוטיוב הרבה מאד מידע בנושא שיווק שותפים. ניתן לעקוב אחרי הערוצים של משווקי שותפים בארץ ובחו"ל וללמוד מהאינפורמציה שהם מספקים. כמו-כן, אפשר להצטרף לקבוצות פייסבוק בנושא ולהתחיל להפיק מידע מהשאלות והתשובות שניתנות שם.

למרות זאת, בדרך כלל לקורס לשיווק שותפים יש שני יתרונות עיקריים. היתרון הראשון הוא הסדר והאינפורמציה שמחולקת לפי קטגוריות ומודולים (במקום ללקט אינפורמציה מסרטונים רבים) והיתרון השני הוא התמיכה וקבוצת הפייסבוק שבדרך כלל מלווה כל קורס שיווק שותפים שמכבד את עצמו. קבוצת הפייסבוק מאפשרת לשאול שאלות שבדרך כלל נענות על ידי המרצה של הקורס או על ידי תלמידים ותיקים אחרים.

במידה ומדובר בקורס שיווק שותפים בחינם, בדרך כלל לא יהיה לבעל הקורס אינטרס לאורך זמן לתמוך בתלמידים אלא אם כן הוא יפיק מהם בדרך עקיפה או בהמשך כסף.

המקום הראשון לבחור בו קורסים לשיווק שותפים בחינם או במחיר סמלי של כ-50 ₪ הוא udemy.

אפשר לעשות חיפוש בתיבת החיפוש בראש העמוד של udemy ולראות קורסים בחינם אבל חשוב להבין שכמעט כל הקורסים שם, לפחות מה שאני ראיתי, הם ברמה בסיסית ויש כמה שמציעים שיטות פרסום שלא בטוח שהייתי נוקט בהן והמבין יבין.

אפשרות בחירה נוספת היא קורס בשיווק שותפים חינם של צ'אד בארלט. צ'אד הוא כיום אחד ממשווקי השותפים הידועים בעולם ואפשר לראות הרבה מאד סרטונים שלו בטיקטוק וביוטיוב. צ'אד העלה קורס לשיווק שותפים של 5 ימים שבהם הוא עובר כל יום על נושא אחר שקשור לשיווק שותפים כמו בחירת נישה, איך מביאים תנועה ועוד. ההרשמה לקורס לשיווק שותפים שלו היא חינם (שימו לב: היא דורשת פתיחה חינמית של בילדראול ובמידה ואתם ממשיכים לעבוד עם הפלטמורמה, המצויינת דרך אגב, אחרי 14 יום יש לה עלות חודשית).

ואחרון חביב הוא קורס חינם בשיווק שותפים ששייך למשווק השותפים השוודי Johannes Larsson. לדעתי יש בקורס מידע טוב יחסית ואפשר לשקול להירשם אבל לעשות לפני זה תאום ציפיות עם עצמכם ולהבין שעדיין התוצאות יהיו מוגבלות.


לסיכום, אפשר למצוא מידע חינמי לגבי תחום שיווק שותפים, אבל מניסיוני המידע בדרך כלל מוגבל או לא מעודכן ולכן הייתי הולך לכיוון של קורסים בתשלום חודשי לא גבוה, שיש להם תמיכה בקבוצת פייסבוק פעילה. לדעתי זה מתכון טוב יותר להצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *