איך בוחנים קורס לשיווק שותפים?

בחינה של קורס לשיווק שותפים ובחירה של הקורס המתאים ביותר יכולה להיות קשה. למרות זאת, ישנם מספר פרמטרים שיכולים לעזור לכם.

דבר ראשון זה השפה, האם אתם מחפשים קורס לשיווק שותפים בעברית או שאתם יכולים להסתדר עם קורס באנגלית. זה נכון שלרובנו קורס בעברית יהיה נוח יותר ללמידה, אבל חשוב להבין שלקורס באנגלית יכול להיות קהל יעד גדול יותר ולכן הרבה מהקורסים בחו"ל יכולים להיות מקיפים יותר. אני חושב שהפרדיגמה הזאת הייתה נכונה בעבר, אבל כיום ניתן למצוא קורסים בעברית עם היקף חומר שלא מבייש אף קורס באנגלית.

דבר שני זה הסיליבוס של הקורס. תנסו לעבור על הסיליבוס ותזהו האם מדובר בקורס כללי או שמדובר בקורס מקיף. ישנם קורסים שממוקדים בנישת פרסום מסויימת וישנם כללים. לדוגמה קורס שיווק באינסטגרם הוא יחסית נישתי וממוקד לעומת קורס לשיווק שותפים מקיף שמכיל את היסודות של שיווק, מיינדסט, משפכים, מקורות תנועה ועוד.

דבר שלישי שכדאי לבחון זה החיבור למרצה. לא כל אחד מתחבר לדמות של המרצה באותה המידה. יש כאלה שצריכים מרצה שילהיב אותם ויש כאלה שמתחברים דווקא לטון דיבור איטי וסמכותי. יש מרצים שמנופפים בלייפסטייל ויצטלמו במכוניות יוקרה ליד בריכה בווילה ויש מרצים שישקיעו אולי פחות ברקע ויכולים לתת תכנים מצויינים גם כשהם יושבים ליד שולחן רגיל עם מחשב.

דבר רביעי שהייתי בודק זה את התמיכה שמציעים בקורס והייתי מחפש קורס עם קבוצת פייסבוק פעילה שתלמידים וותיקים יכולים לענות לכם על שאלות.

נקודה חמישית היא מקורות התנועה. יש קורסים שמלמדים פרסום ממומן שדורש הוצאות חודשיות מתמשכות ויש כאלה שמלמדים בשיטות חינמיות כמו קידום אורגני או יוטיוב. תתאימו את בחירת הקורס ליכולות שלכם.

הנקודה האחרונה היא העלות. יש קורסים בעלות חד פעמית ויש כאלה עם תשלום חודשי מתמשך. תתאימו את בחירת הקורס ליכולות שלכם ואל תבחרו בקורס שמעל היכולות שלכם.

ישנם עוד הרבה מאד פרמטרים שיכולים לעזור לכם למצוא את הקורס המתאים לשיווק שותפים. אני ממליץ לכם לצפות בסרטון הבא שהכנתי עבורכם שמציג את הפרמטרים השונים. שיהיה לכם בהצלחה בכל קורס שתבחרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *