בטראלייף 3.0 – קורס שיווק שותפים מומלץ

אם אתם מחפשים קורס שיווק שותפים בעברית אז כדאי לכם לשקול בחיוב הרשמה לקורס בטראלייף של אלכס פרידמן. יש כיום בארץ בסביבות 10 קורסים לשיווק שותפים ברמות שונות כאשר מודל התשלום עבורם הוא שונה. יש כאלה בתשלום חד פעמי של אלפי שקלים ויש כאלה במודל של תשלום חודשי, שלדעתי הוא מתאים יותר למשווקי שותפים מתחילים. קורס בטראלייף הוא במודל תשלום כזה ובעלות חודשית לא גבוהה אתם יכולים לקבל תכנים מעולים בנושא שיווק שותפים מסודרים למודולים ומתחילים מהבסיס ועד מקורות תנועה, משפכי שיווק ואסטרטגיות מתקדמות.

פרוייקט בטראלייף התחיל בשנת 2016 ועד היום נרשמו אליו כבר עשרות אלפי תלמידים. בניגוד לקורסים אחרים בשיווק שותפים שעשו באזז גדול ונסגרו, הפרוייקט מגלה יציבות ויש לו קהילה גדולה וקבוצת פייסבוק פעילה של תלמידים חדשים וותיקים שעוזרים אחד לשני ועונים על שאלות.

פרויקט בטראלייף בגרסתו הראשונה היה קורס שותפים חינם של עשרה שעורים. בגרסתו השנייה שיצאה כשנתיים אחר כך הוא כבר היה מורכב מ-15 מודולים ועשרות שעורי וידאו. פרויקט בטראלייף 3.0 הוא כבר מרכז לשיווק ויזמות דיגיטלית ומלבד הקורס בשיווק שותפים שעודכן וצולם מחדש בטראלייף מרכז קורסים של מרצים אחרים שמלמדים את התחום של יזמות דיגיטלית ואיך ניתן לעשות כסף דרך האינטרנט.

הקורס המרכזי של פרוייקט בטראלייף מתמקד בשיווק דיגיטלי ובשיווק שותפים בעיקר. הקורס מתחיל מנושאי הבסיס לכל משווק שותפים, מלמד מיינדסט נכון של יזם דיגיטלי, מסביר על מושגים בתחום שיווק שותפים ומשם בטראלייף מתקדם לנושאים וכלים פרקטיים. יש בבטראלייף הרבה מאד מידע ומודולים שחלקם בהיקפם יכלו להיות קורסים נפרדים. לצורך הדוגמא, האיזור שמלמד פרסום בפייסבוק מכיל 12 שעות של מידע מחולק לסרטונים ושעורים.

בבטראלייף אתם יכולים ללמוד איך מייצרים וידאו ואיזה ציוד ותוכנות דרושות, איך כותבים תכנים שמעבירים מסרים וקופירייטינג, איך מביאים תנועה לדפי הנחיתה, איך בונים דפי נחיתה ואיך מקימים אוטומציה ודיוור. ועוד הרבה מאד נושאים שקורס בטראלייף עובר עליהם ומלמד.

אחד הדברים החשובים בכל קורס לשיווק שותפים הוא התמיכה והקהילה. מכיוון שעד היום עברו בבטראלייף עשרות אלפי תלמידים, ניתן לראות את קבוצת הפייסבוק כמקור של דיאלוג בין תלמידים וותיקים וחדשים וניתן לשאול שאלות במהלך הקורס. אין ספק שקבוצת הפייסבוק היא יתרון מול קורסים לשיווק שותפים אחרים שקיימים בשוק וכדאי לנצל אותה.

במידה ואתם מחפשים קורס לשיווק שותפים, אתם מוזמנים לצפות בסרטון שהכנתי בשבילכם שמרכז פרמטרים שכדאי לבחון לפני שבוחרים קורס לשיווק שותפים. כמו-כן, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר המקיף שכתבתי על הנושא שיעזור לכם להעמיק יותר ולתת לכם את מרב האינפורמציה כדי לבחור את הקורס לשיווק שותפים שהכי מתאים בשבילכם. שיהיה לכם הרבה בהצלחה בכל קורס לשיווק שותפים שתבחרו ותזכרו שמה שחשוב זה ליישם ולא רק לצפות בסרטונים. כמו-כן, תיקחו בחשבון שלעלויות הקורס צריך להוסיף בדרך כלל עלויות נוספות של פרסום ממומן בפלטפורמות השונות כגון פייסבוק ועוד עלויות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *